Hopeful Transformations
S6, E18: A Scarlett Johannson look-alike wants the doctors to give her a flawless, twerk-able booty, while Dr. Dubrow helps a mom with creaseless breasts get the reduction she's tried to achieve for 20 years. Meanwhile, a woman whose face is destroyed from a motorcycle wreck hopes surgery with Dr. Nassif will ease the emotional pain.