Hostile Takeover
S1, E9: Rask hurries to tie up loose ends. Alex drops a bombshell on GenCoin, forcing Izzy into a compromising position. Nick and Ronald bond over their new predicament. Izzy takes a stand, only to find herself on the wrong side.