Hotel Kakslauttanen, Maya Devi Village, and the Izaak Walton Inn
S1, E3: Snuggle up in glass-topped igloos in Finland, go paragliding with vultures in Nepal, and stay in a luxury-appointed locomotive in Glacier National Park.