Hour One
시즌 1, 에피소드 1: When an African-American cop shoots and kills an unarmed white college student, a small town in North Carolina is turned upside-down. Before the town has a chance to cope with this tragedy, the neglected murder of an African-American teen is brought to light, opening wounds that threaten to tear the community apart. As DETECTIVE ASHE AKINO and SPECIAL PROSECUTOR PRESTON TERRY set out to find the truth, they begin to grapple with the media attention, public debate and social unrest that come with such volatile cases.