How Did My Dog Do That?
Сезон 1, серия 39: When Sid's dog uses his foot to scratch his ear, Sid tries the same maneuver, but can't do it. Sid explores skeletons and discovers that animals have different bones and joints than people, which allows them to do lots of cool stuff like swing from trees, fly in the air, or even scratch their ears with their feet!