We Got This How Hard Could It Be?
S1, E2: George drags Alex deeper into his private investigation, which leads them to conspiracy theorist Björn Söderqvist. After agreeing to meet Sture Norberg, a closer look at the cat lady’s phone leads back to the mysterious librarian Eva Person. A mysterious figure is now following George.