How Low Can You Go?
Сезон 1, серия 4: A spirited discussion about stance and paint leads the Boyz to visit the Peterson Museum of Los Angeles to see the finest examples of color, chrome and other details. Then, the Boyz partake in a lowrider parade in one-of-kind cars.