How My Worst Date Ever Became My Best
Сезон 1, серия 3: Natsuko Kurata (Ran Ito), a curator, has been divorced for three years. Natsuko is over 60 and thinks that love isn't for her anymore. But her friend Kaoru (Hana Kino) recommends an app and she goes on a date. Kosuke Hayami (Ryo Ishibashi), a kind man, meets her at a café in Harajuku. They talk about their pasts and Natsuko tells him about the worst date she ever had. Hayami was smiling until...