How the Finch Stole Christmas
시즌 6, 에피소드 9: Kovac and Haleh take care of Hathaway's twins so the new mother can finally get some rest. The job transfer for Carla's husband does not get approved allowing Reese to stay in Chicago. Lucy endeavors to get a heart transplant for a young woman and goes to Romano's house begging him to perform the surgery. Cleo forces an alcoholic teen to attend a rehabilitation facility. One of Corday's patient's, a rapist, taunts her while she administers to him.