How the Test Was Won
S20, E11: When Springfield Elementary must take the Vice-President's Assessment Test, the superintendent arranges to have all the poor students taken out of school for the day. Principal Skinner is tricked into accompanying the delinquents, and they must work together to find their way back from the heart of Capital City. When the test begins, Lisa is stymied by the very first question. As she sits, flummoxed, she grows accustomed to the fact that she will have to live the life of a normal student, only to be saved when a newly-confident Principal Skinner returns and cancels the test.