How We Acquire and Understand Language
Сезон 1, серия 3: Explore the fascinating cognitive process of human language, one of our most powerful tools. Discover some of the key features of natural languages and how we acquire them. You might be surprised to learn that one of the most significant aspects of language that we use every single day is ... guessing.