Huaka'i Kula
Сезон 3, серия 10: An Aloha Girls camping trip with Grace turns deadly when an armed man takes McGarrett and a little girl hostage. Meanwhile, Adam introduces Kono to his dangerous brother who was recently released from prison. Tom Arnold guest stars.