Human Is
S1, E3: A woman suffering in a loveless marriage suddenly finds that the psyche of her emotionally abusive husband has been replaced by something alien... yet surprisingly kind. This cuts to the heart of Philip K. Dick’s core concern-- what truly defines us as human?