Philip K. Dick's Electric Dreams
Based on the short stories from one of science fiction’s most prolific authors, Philip K. Dick's Electric Dreams explores humanity in 10 standalone episodes. From 5 to 5000 years in the future, each story in the anthology will question what it means to be human in uniquely ambitious, grounded, yet fantastical worlds.