Hurricane Windows
S7, E16: On this cold and blustery episode, Adam and Jamie bet the house on a highly contentious hurricane survival tale in "Hurricane Windows" - open or closed? Meanwhile, Kari, Grant, and Tory tackle two frigid fables involving liquid nitrogen.