Hustle and Flow
S1, E3: No longer suspecting Wick of wrongdoing in the oil heist, Hap extends an olive branch when he brings his son in on an exciting new venture. But when Billy attempts to join the deal, tensions soon reach a boil. Meanwhile, Sheriff Tip arrests a prime suspect in the robbery, creating additional pressure for Wick. Hap rekindles his relationship with his son's girlfriend, Jules, as the stakes of the father-son love triangle heat up.