S1, E32: Abraham Lincoln helps Yadina realize what she needs to do when she accidentally loses her friend's toy: be honest. Then, Xavier, Yadina and Brad build a fort for them all to play in, but the small space doesn't work at all! Jane Jacobs inspires the kids to re-design their fort by thinking about what everyone needs.