I Am the Table
S4, E8: Esteban and Nancy's spontaneous date ends in near violence. Andy and Doug successfully smuggle their first customer across the border. Silas reveals to Lisa that he grows pot, and she offers to let him do business in the back of her store. Celia develops an addiction, while Shane makes a strong first impression during his first day at a new school.