I Feel Like I'm About to Propose
S1, E5: Tracy's birthday arrives and Chanel makes sure she feels the love. Looking to show Ghost and Tracy as much support as they can, Chanel and Dom surprise them with a loving invitaGon to be part of Bowie's life forever.