The West Coast Hustle
MTV's very own, Chanel West Coast, juggles her evolving music career, her relationship with boyfriend, Dom, her close group of friends all with her new favorite full-time stint: motherhood; inspired and motivated Chanel is determined to have it all.
Chanel and Dom head to Miami for a performance and a photoshoot for their swimwear line Coasty Swim, but face challenges along the way. Ghost gives Chanel and Dom an update about baby Bryson.
With a successful Miami trip behind her, Chanel is ready to focus on what matters: family, friends, and her new album. But after the unimaginable happens, Chanel and Dom rally around their grieving friends.
Tracy's birthday arrives and Chanel makes sure she feels the love. Looking to show Ghost and Tracy as much support as they can, Chanel and Dom surprise them with a loving invitaGon to be part of Bowie's life forever.
Chanel surprises Dom for his birthday during NY Fashion Week. Dom feels nervous about meeting some of Chanel's family. Chanel and friends run into some trouble on their way to Dom's first NY Fashion Week show.