I Heard You Wanna Buy Some Speakers
S17, E16: While Barry’s parents are out of town, Steve and the boys pressure Barry into having a party. When they accidently break Barry’s father’s stereo, Barry and Snot set off on a journey to find new speakers. The journey leads them to a deranged music enthusiast, one of Roger’s personas, who becomes obsessed with Barry. Meanwhile, Stan tries to pull off a back flip.