I Need to Find My Frenemy
S4, E15: Rebecca (Rachel Bloom) gets a call to help her old nemesis (guest star Rachel Grate) out of a complicated situation. Meanwhile, Nathaniel (Scott Michael Foster), Josh (Vincent Rodriguez III) and Greg (Skylar Astin) attempt to deal with their competing feelings for Rebecca.