I Need You To Call Earl
S3, E18: Grace isolates herself completely from family and friends as she continues to struggle with the aftermath of a tragic event. An old friend of Butch’s involves him in a potentially damaging situation. And Neely’s struggle to remain off drugs comes to a head.