I Remember, I Remember
S4, E16: On the cold, rainy evening of his wedding anniversary, Charles is stuck in the middle of nowhere with a broken wagon wheel. Caroline and the girls wait at home with a special celebration dinner all prepared. Caroline passes the time by reminiscing with her daughters about her youthful beginnings with Charles.