I Want to Be Here
S4, E1: Rebecca (Rachel Bloom) confronts the consequences of her guilty plea while an angry Nathaniel (Scott Michael Foster) seeks solace in a retreat and Josh (Vincent Rodriguez III) searches for answers. Donna Lynne Champlin, Vella Lovell, Gabrielle Ruiz and Pete Gardner also star.