I Was a Star
S4, E6: A woman dies in a brutal stabbing at home. Police quickly locate the prime suspect, her ex-boyfriend Antoine Bynum. In his interrogation, he appears to have a psychotic episode until detectives discover it’s merely the ruse of a deranged psychopath.