Ice-T and Coco
S1, E1: Psychic medium Kim Russo meets with rapper and actor Ice-T and his wife Coco as they explore a New Jersey factory and experience unexplainable events linked to the factory's deadly past. While Ice-T considers himself a skeptic, the spirits they encounter might make him a believer.