Identity Crisis
S4, E12: Sebastian receives a plea for help from his high school friend Adrian Conner (Kristen Hager) after her business partner is killed at the Crescent City Gaming Convention. Also, FBI Special Agent Raymond Isler (Derek Webster) believes Adrian is a hacker the Cyber Crimes division has been tracking for years.