Identity
시즌 9, 에피소드 21: DNA evidence in a murder case leads Danny and Baez to identical twins with identical alibis. Also, Frank learns Nicky is interviewing for a job at the Justice Coalition, which he rarely sees eye-to-eye with, and Jamie visits Eddie's father, Armin (William Sadler), in prison.