Idiots Are People Two!
S6, E2: Drama erupts at TGS when a cell phone video leaks onto the web with Tracy Jordan (Tracy Morgan) on an offensive rant. Liz (Tina Fey) tries to do damage control. Meanwhile, Jack’s refusal to approve of Liz’s new boyfriend causes her to question the validity of her relationship. Kenneth (Jack McBrayer) and Jenna Maroney (Jane Krakowski) call on Kelsey Grammer when a problem arises that only the Best Friends Gang can handle.