If It Ain't Rough, It Ain't Right
S2, E8: Shades and Mariah come to terms with the previous night’s events while Luke monitors the situation. Bushmaster searches for a way to boost his strength. As Bushmaster’s threats hit closer to home, a surprising alliance forms.