If She Can Make It Here...
시즌 1, 에피소드 1: Whitney arrives in New York City during fashion week just in time to start her career with Diane Von Furstenberg. When she's invited to an "uptown" dinner party she discovers her "downtown" boyfriend wants no part of that world.