If the Shoe Fits
S6, E13: Jessica (Angela Lansbury) comes to the defense of a Cabot Cove newcomer (Season Hubley) who is suspected in the murder of the town lecher (Bruce Glover). Lorna Luft and Kiel Martin guest star.