If You Make Trouble You Will Be Punished
Сезон 1, серия 3: Vedant teaches his classmate a lesson. Supriya helps Adhiraj find a clue to Ninad. Adhiraj drives to Kotagiri for answers. Instead he faces an unexpected truth that forces him to relive the events of the last day of school. Adhiraj’s guilt is finally revealed. At the ceremony to unveil Dean Vyas’s statue, a horrifying incident leaves the school in shock. Vedant reveals his plan to Adhiraj.