If You Were a Tree
S3, E19: Earl, struck by a lightning bolt, exchanges his spiritual essence with that of a willow tree; but while his bewildered family and friends try to figure out what's different about this "Earl," workers prepare to blast the tree-trapped real Earl with dynamite.