Ignorance Is Bliss
S6, E9: House and the team take on the case of James Sidas, an exceptionally brilliant physicist and author who traded his successful career for a job as a courier. For the ailing patient, intelligence is a miserable burden that has prompted depression and addiction, and this, coupled with his myriad unusual symptoms, nearly stumps the team. Meanwhile, the doctors at Princeton Plainsboro wrestle with strained personal relationships.