I'll Ride the Wind
S3, E12: Grace and Isaiah Edwards’ adopted, John receives a four-year scholarship to a university in Chicago. Isaiah would rather have a son to share his farming lifestyle. John and Mary have immediate marriage plans that will not be possible if John decides to follow his ultimate dream. Torn between two worlds, John is forced to make the most difficult decision of his life.