I'm Going to the Beach with Josh and His Friends!
Сезон 1, серия 9: In an attempt to impress join Josh's friend group, Rebecca rents a party bus to take the group to the beach. On the trip, Rebecca learns more about her new friends than she expected and makes a surprising revelation herself.