I'm Mocchi
S1, E2: Genki, Mocchi, Holly, and Suezo continue on their trek. Genki is concerned, however, that Mocchi is becoming a softy, so he decides to leave him with an elderly couple they meet outside of a town. Genki wants Mocchi to stay with them, but Mocchi refuses and shows his friendship toward Genki by helping him defeat the Black Dinos.