I'm On My Own Path
S4, E3: As Rebecca (Rachel Bloom) contemplates her feelings about her career, Paula (Donna Lynne Champlin) is forced to deal with a big client (guest star Nina Vardalos). Josh (Vincent Rodriguez III) tries to get back in the dating game, while Heather (Vella Lovell) and Hector (guest star Erick Lopez) deal with insurance.