I'm With the Band
S3, E6: The tables are turned in this week's quickfire when the cheftestants become the judges and have to critique their fellow chefs. Then in the elimination challenge, the remaining contestants are in for a double dose of surprises. Pop Rock group Maroon 5 drops by and challenges the chefs to create a feast fit for a rock star, but it's not that easy. Once again the tables are turned and the chefs are taken out of the kitchen and brought to a surprise location to prepare their meals.