Сезон 14, серия 2: Moretti (recurring guest star Stanley Tucci) continues to institute new measures that cause many of the emergency room doctors to despise him. When a teacher and student come into the emergency room after a car crash, Morris and Sam are shocked to find out why they were together. Abby treats a patient with a simple stomachache, but she learns that he has a much bigger problem. Meanwhile, Neela can't wait to get released from the hospital.