In Between the Truth
Сезон 1, серия 2: As Syed's appeal for a new trial gets underway, supporters look back at the 1999 confession of his friend, Jay Wilds, who claimed he helped Syed bury Lee's body. With questions remaining regarding the police's timeline of events, acquaintance Asia McClain becomes a key figure in providing a possible alibi for him. While private investigators consult experts in hopes of re-creating circumstances surrounding evidence in the case, the veracity of Wilds' testimony is called into question years later.