시즌 4, 에피소드 2: George puts his stamp on the Fisher home. David cautions Nate about projecting his personal grief onto their clients; Keith applies for a glamorous new job; Joe challenges the logic of Brenda's 12-step plan; Claire reawakens her artistic muse after meeting a free spirit named Edie; and Federico proves that charity doesn't always begin at home.