In Perfect Balance
S1, E4: During an extremely harsh winter, Indigenous Peoples of Alaska work hard to endure. Marvin collects sea urchins during a minus tide. Daniel and Chase search for driftwood along the coast to provide heat for their new garage. Jody combats the severe winter weather in order to complete her daily chores. And Tig and Louise are on the hunt for a bull moose to fill their freezer and feed their family.