In Search of Mr. Wright
S1, E5: Kathi Spiars believes she's finally met Mr. Right when an ex-CIA agent gives her everything she's ever wanted. But the honeymoon is over when she discovers a dark secret and then chooses to risk her life to bring an elusive killer to justice.