In the Bag
S4, E7: Coach (Kyle Chandler) suspects that Vince (Michael B. Jordan) has brought a gun to school while Tami (Connie Britton) unwinds at a party with the West Dillon faculty. Elsewhere, Julie (Aimee Teegarden) and Landry (Jesse Plemons) each try to put the past behind them. In addition, Luke (Matt Lauria) must miss practice to work on his family’s struggling ranch.