시즌 2, 에피소드 4: It's time to play ball in Walnut Grove! After losing badly the previous year, the team knows that they need to find a more reliable pitcher and Mr. Mumford's golden arm seems to be heaven sent. Everything is going beautifully until bets are made, prompting Mr. Mumford's no-nonsense wife to forbid letting him play amidst such silly gambling.