In the Blind
S1, E6: Astronaut John Glenn has his sights set on a political career and hits the campaign trail with wife Annie and Rene Carpenter by his side as he runs for the Ohio senate, while Alan Shepherd quietly grapples with a personal matter that could ground his career forever. Meanwhile, Betty Grissom receives an unsettling letter regarding Gus that challenges their marriage.