In The Dock
Сезон 1, серия 3: After crossing the Ribble Link, Colin and Shaun begin their new adventure on the Lancaster Canal. After refilling with fuel and water they explore the Glasson Branch, the only part of the Lancaster Canal to have locks, and moor in Glasson Basin where they discover a dark past and some magnificent views across to Blackpool and the Lake District.